Konkurrence

Hjertevarm i en kold tid

Jeg har besluttet at åbne en lille konkurrence her på bloggen og udlover et eksemplar af Vild med Mad af skønne Louisa Lorang.

Her i den kolde tid ligger jeg tit med istapper på træerne og flere af min mormors patchwork-tæpper om natten, te er et must, men hvad holder dig varm?
- er det bedstemors hjemmestrikkede sokker
- en sød besked fra den helt rigtige
- den bestemte slags te
Skriv i kommentarfeltet og vær med i udtrækningen. Præmien går til den mest hjertevarme vinterhygger og vinderen bliver annonceret 1 Søndag i advent.

Kommentarer

  1. Hm, noget i stil med hjorte-trøjen, hyggesokker, god the og en hyggelig film!
    Men en sød knægt/veninde, patchworktæpper eller en hel nat på Bobs dansegulv er nu heller ikke til at kimse af! :-D

    SvarSlet
  2. Besked fra en helt rigtig person og selvfølgelig varme fra brændeovnen med sokker på :-)
    Men hygge og varme er også de dejligste kollegaer og glædelsen over det snart er jul �� �� �� ❄

    SvarSlet
  3. Min dejlige datter varmer mig altid. Hendes dejlige smil, når hun snakker, når hun sover i mine arme, når hun smiler. Alt ved hende varmer bare helt ind :)

    SvarSlet

Send en kommentar