Kæmpe Cookie Kage m. M&M´s

 Jeg faldt over denne skønne opskrift på en amerikansk blog og måtte bare prøve den med det sammen. Jeg tilføjede mit eget lille twist og har proppet M&M´s i for sjovs skyld. Heldigvis var mit dejlige teaterhold glade for at prøvesmage den (Pizza slice-style) og den forsvandt på få minutter.

Min version:
200g smør
60g brun farin
80g sukker
2 æg
1 tsk vaniljesukker
skal af ½ øko citron
400g mel
1 tsk bagepulver
½ tsk salt
100g M&M´s

1. rør smør og sukker sammen
2. tilsæt æg vanilje og citronskal
3. bland de tørre varer godt og sammel dejen.
4. tilsæt M&M´s til aller sidst og ælt til de er fordelt i dejen.
5. form dejen til én stor Cookie på en bageplade og bag ved 180grader i ca. 20 minutter
bon appetit

Kommentarer

  1. Hvad fanden er det for noget sjat pis du har glemt at angive mængden i mel. Da jeg proppede den i ovnen smeltede den squ

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ked af at jeg glemte en ingrediens, men så er det godt jeg har så flinke læsere som dig, der kan gøre mig opmærksom på fejlen :)

      Den er blevet rette nu, så andre ikke for samme overraskelse når de åbner ovndøren.
      Hilsen Mette Meyer

      Slet

Send en kommentar