Mandags Ting

- Jeg er vild med citrus for tiden, især grapefrugt og Pomelo, som jeg er begyndt at spise til morgenmad. Men ellers bare alt der er syrligt, om det er sodavand eller is eller juice, jeg kan ikke få nok.

- jeg føler mig sund i fitnesscentret, og halvdød med ømme muskler dagen efter :)

- jeg genoplever de gamle Disney klassikere, nu hvor jeg endelig har lidt tid til at slappe af.
Indtil videre har jeg set Mary Poppins, Fantasia og Klokkeren fra Notredame.

- revne gulerødder er et hit til frokost, selvfølgelig med rosiner og citron... mums <3

- nu må sommeren godt snart komme tilbage. Jeg er træt af sne og kulde.

- fandt et par dåser kondenceret chokolademælk i fakta :)
Mm... dem skal jeg nok få noget godt ud af

- Arbejde, arbejde, arbejde... nu er det snart tid til at jeg skal på skole igen.
Kun to små uger tilbage.


Kommentarer