Nyt Nyt Nyt

Ny by, nyt job, ny lejlighed, nye møbler, alt er nyt lige for tiden og det er nogle gange svært at hitte rede i det hele.

Jeg har boet i Sønderborg i 10 dage nu og er efterhånden ved at kunne finde lidt rundt i alle de skæve gader. Alt i alt syntes jeg det er en vildt hyggelig by, med masser af søde mennesker.
Der var en lille misforståelse hvor Stofa ville sælge mig et abonnement som ikke er tilgængelig for min lejlighed -.- men det er bare Stofas forvirring og har som sådan ikke noget med byen at gøre. Jeg er bare glad for at jeg (efter to uger) endelig har Internet igen (fra TDC).
Mit nye arbejde er meget anderledes, alt bliver gjort med en helt anden attitude og andre teknik end jeg er vand til og jeg er bange for at komme til at halte bagefter. Der er trods alt kun lidt over et år til min svendeprøve >.< Det kan også mærkes at jeg har haft ferie i to uger, jeg er blevet slap og træt af alt den flytning og køreren 600km frem og tilbage. Jeg må bare klø på og sørge for at falde i retningen af sofaen når jeg kommer hjem fra arbejde ^ ^

Lejligheden er lige så stille begyndt at ligne en lejlighed, mere end Bilkas pakkelager.
Der står kun en papkasse tilbage og den er fyldt med DVDer, selvfølgelig mangler jeg også et par hylder og sådan, men det er åbenbart umuligt at finde rawplugs i Sønderborg -.-

I dag kom min blå sofa, det sidste af de store ting der virkelig manglede at komme på plads. Det er bare ikke det samme at sidde på en gæstemadras med et par puder i ryggen.
I weekenden bliver det sidste puttet i kælderen og (hvis jeg har fundet nogle rawplugs til den tid) hængt op. Jeg glæder mig til at se det når det er færdigt.

Kommentarer