Travle Feriedage & Halsbetændelse

Nu sidder jeg så her på min aller sidste feriedag, med halsbetændelse. Jeg har enlig ikke noget imod at skulle på arbejde igen. Jeg syntes jeg har fået meget ud af min ferie og jeg har nået det jeg ville. Lige bortset fra bare at lave ingenting, for der har altid været noget: en kage, en middagsaftale, et virkelig langt telefonopkald, en tur herhen og så derhen, mere kage, to gange fødselsdag, tømmermænd (jeg er ved at være for gammel til fødselsdagsfester), endnu en tur og mere kage... Jeg har ikke kedet mig.

Det har været super hyggeligt og dejligt at se alle igen, men også rat lige at slappe lidt af herhjemme inden jeg begynder på jobbet igen (halsbetændelse eller ej). Det irritere mig bare lidt at jeg ikke har energien til at få ryddet op og sorteret i alle mine ting. Jeg har efterhånden virkelig mange ting og halvdelen af dem bruger jeg aldrig, så planen er at når jeg engang har en frilørdag, skal jeg ud og sælge mit ragelse på det lokale kræmmermarked. Først skal jeg jo lige have fundet omtalte ragelse frem fra skuffer og skabe og andre sære gemmestæder og det var så det jeg skulle have brugt i dag og i går på.. æv. I stedet sidder jeg på sofaen, med min dyne og ser gamle film og venter på at det bliver tid til at gå til lægen. Men hva... jeg kan vel rydde op på torsdag i stedet.

Kommentarer