Forårs Mode ???

Okey... Jeg vil ikke engang lade som om jeg ved noget som helst om mode, jeg har altid været et par år bagud, men kan det virkelig passe at forårets nye "IT" er grå nuancer, sort og hvid?
Forår er årstid for FARVER! men alt der er i butikkerne lige nu er udsalgs-vintertøj og kedeligt tante-tøj :-/




Den eneste lyse side er at blomstermønstre er begyndt at komme frem over alt ^ ^ heldigvis i massere af dejlige farver.

Det er kun et par år siden jeg gik fra tomboy til lidt mere feminin (jeg er stadig lidt af en tomboy indvendigt, men min tøjstil er ikke kun jeans og T-shirts længere). 
Jeg er blevet fuldstændig forelsket i den mere pigede stil <3
Lidt blonder, lidt farve... håbet om et varmt forår, så jeg sart kan bruge mine kjoler igen.
Og når moden nu ikke vil være min ven, må jeg jo bare bruge alternative metoder; Internettet har aldrig skuffet mig og det er hyggeligt at gå på skattejagt i den lokale genbrug.

Kommentarer