Fra Fødselsdag til Bryllup på Ti Sekunder


Her gik jeg så og planlagde lækkerier til 50 års fødselsdag. Tænkte i små fine kager, perfekte til et tag-selv-kagebord og frisk smag der passer til sommervarmen, men så beslutter min onkel sig for at ville giftes midt i det hele... suk. 

Jeg visker tavlen ren og begynder forfra; Bryllupskage, stadig friskhed, måske lidt syrligt, knas kunne være godt, men nu må vi se hvad det ender med.


Trods skuffelsen over ikke at komme til at lave mine blåbærtærter, er jeg meget glad på deres vegne. Min onkel og hans kæreste har været sammen i godt 10 år og har en søn sammen, så jeg syntes det er skønt at de har besluttet at gifte sig :D 
Der ikke nogle i min familie er er gift lige nu og jeg har aldrig været til bryllup før (bortset fra mine forældres, men jeg var 2 år gammel - det tæller ikke), så jeg tror det bliver en stor begivenhed og en rigtig god chance for at få samlet familien.

Jeg har allerede fået fingrene i en absurd dyr kjole til lejligheden, selvom selve brylluppet er godt to måneder ude i fremtiden... hov.. vent.. kun to måneder?!
Hvad mener jeg med allerede? Jeg skal sammensætte en bryllupskage fra bunden; prøvebagninger, prøvesmagninger, udseende... arg... jeg for travlt.
Men det skal nok gå, jeg skal bare have fundet nogle forsøgskaniner og så køre det :)



Kommentarer