En Af De Der Morgener

Kender i det at ha ferie, og pludselig vågner man en morgen og tænker: jeg skal på arbejde i morgen... hvor blev min ferie af?!

Ikke at jeg ikke glæder mig til at komme i gang igen, for jeg har virkelig savnet at arbejde (bare sig at jeg er mærkelig - jeg kan leve med det), men jeg syntes ikke rigtig, at jeg har fået noget specielt ud af ferien.  

Jeg har selvfølgelig fået indhentet de sidste mange måneders søvnmangel, jeg har drukket en masse kaffe, bagt boller, set aaaalt for meget fjernsyn, hygget med min mor og mormor og kæresten... men jeg havde så mange planer nu jeg endelig havde lidt tid, der bare ikke rigtig blev til noget.

Min krop kan godt mærke, at jeg ikke har arbejdet i en uge. Den er blevet lidt doven og får sikkert et chok når jeg tvinger den på arbejde igen. Selvom den er doven er det som om jeg har alt for meget energi og ikke rigtig nogen steder at gøre af den :/ rengøring går alt for hurtigt, når man griber enhver chance for at komme i gang og selvom jeg elsker regnvejr og sagtens kunne løbe rundt og skråle "Im singing in the rain!" er der grænser for hvor meget naboerne gider høre på det. 

Var der forresten nogen af jer, der lagde mærke til varmerekorden den 22. ?
Jeg er selvfølgelig ikke selvglad, men.... jeg må da ha gjort et eller andet godt, når det er så godt vejer på min fødselsdag ^^ hihi det plejer at regne og tordne og lyne...
Min mor er en tvivler, men jeg ved; at jeg har ret.

I dag har jeg så endelig sat mig ned og set på én af de ting jeg gerne ville bruge min tid på: mit fremtidsprojekt.
Nogen af jer ved at jeg har tænkt mig at åbne et konditori, når jeg har mit svendebrev - før jeg fylder 30. Jeg har så sat mig til at tænke lidt over hvad jeg vil sælge og hvordan og hvorledes, hvad jeg gerne vil have plads til og hvordan jeg muligvis kan udvide.
Det er alt sammen bare naive ideer indtil videre, men skulle gerne forvandle sig til en blomstrende forretning om ca. 5 år.^^ det er i hvert fald min drøm. 






Billede: Hunchback (bare for at gøre kæresten glad)

Kommentarer