Ferie, Gaver og Morgenhygge

Jeg har fødselsdag i dag og vågnede op til gaver og hjemmebagte boller. Mums :D 
Nu sidder jeg så her, i den dejlig bløde morgenkåbe jeg har fået af min mor og nyder livet lidt, inden vi skal ha hentet min mormor.  Det bliver ikke noget stort fødselsdagshalløj, bare lidt familiehygge.

Det er først nu, i det sidste år at jeg er begyndt at værdsætte min ferie. selvfølgelig har jeg altid set frem til ferier, men når man har arbejdet et helt halvt år uden ferie, er det bare noget andet pludselig at kunne læne sig tilbage og være sig selv lidt.
I skolen var det ingen sag at tage en sygedag hvis man havde lidt feber, men når man arbejder i en lille virksomhed som jeg gør, har de brug for at man er på arbejde. Tit går man på arbejde selvom man er en smule syg og passer ekstre på med hygiejnen.

Igen: jeg har ferie (det kan ikke siges nok) og bruger enlig det meste af min tid på at dovne. Det er rat. Det med ikke at bekymre sig om hvornår man skal op og ting man skal nå. Det er virkelig rat.

Ha en rigtig god Tirsdag ;-)

Kommentarer